قلمستان اندیشه

موضوعات دینی، علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی

قلمستان اندیشه

موضوعات دینی، علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی

موضوعات، دینی، علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی طرح و توضیح داده می شود.

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

درمان قطعی زخم معده بدون هزینه

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

درمان قطعی زخم معده بدون هزینه

برای درمان زخم معده توصیه های زیادی توسط پزشکان ارائه و داروهای زیادی تجویز می شود که بعضاً برای کوتاه مدت درمان شده است ولی معمولا بیماری مجدد  بازگشت کرده است و می توان گفت داروهای شیمیایی در درمان زخم معده ناتوان بوده اند و ندیده ایم معده ای با روش طب جدید درمان شود؛ اما روش درمان زیر اگر خوب بکار گرفته شود و بعد از آن نیز نوع تغذیه و روش آن بخوبی رعایت شود درمان قطعی و دائمی را در پی خواهد داشت.

روش درمان:

1 - تا چهل روز هر روز صبح یک عدد میوه به را (متناسب با نیاز بدن) رنده کرده و با عسل طبیعی مخلوط نمایید و ناشتا میل نمایید. چیز دیگری با آن میل نکرده و تا گرسنه نشدید چیزی نخورید. گرسنگی با میل به غذا تفاوت دارد. زمانی گرسنه اید که به همه جا برای پیدا کردن یک تکه نان سر می زنید.

2 - در وعده های بعدی نیز تا گرسنه نشدید چیزی میل نفرمایید.

3- قبل از سیر شدن دست از غذا بکشید.

4- غذا را خوب بجوید و با جویدن زیاد زمان غذا خوردن را افزایش دهید.

5 - از خوردن مایعات همراه غذا خودداری کنید.

6 - از خورده خواری بین دو وعده جدآ خودداری کنید.

7 - سعی کنید از خوردن چای خودداری و در صورت امکان آن را ترک کنید.

8 - از نوشیدن نوشابه های صنعتی خودداری نمایید.

9 - از خوردن غذاهای به اصطلاح فست فودی مثل پیتزا و ساندویچ ها خودداری فرمایید.

لازم به یادآوری است رعایت موارد فوق سلامت کلی بدن شما را تضمین می نماید.

خواهشمند است مطالب را منتشر و نظر خود را مرقوم فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۶
غلامعلی محمودی

تشریح برخی شاخص‌های تمدن اسلامی

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ
استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه منزه شدن بانک‎ها و اداره‎ها و دولت و دولت‎مردان جامعه را متمدن می‎کند، گفت: شما می‎بینید که هر روز یک اختلاسی دارد کشف می‎شود، این دیگر با اسلامی بودن نظام سازگار نیست.



به گزارش خبرگزاری رسا، این مرجع تقلید در درس خارج تفسیر در ادامه تفسیر سوره مبارکه حجرات گفت: سوره مبارکه حجرات مانند سایر سور، درصددِ تبیین اصول کلی و معارف دین است، محور اصلی این سوره ساختن یک جامعه متمدن و با فرهنگ و برتر است، تعبیراتی که در اسلام آمده که «الاسلام یعلوا و لایعلی علیه» و «کنتم خیر امهًْ اخرجت للناس» و «کلمهًْ‎الله هی العلیا»، به داعیه انشا القا شده‎اند، اگر ما موظف هستیم که کلمه خداوند را بالا نگاه داریم و اگر موظف هستیم شاهد بر دیگر امم باشیم، باید یک تمدن نو جهانی داشته باشیم.
وی افزود: اگر کسی غیرخدا را سهیم در کار بداند، مشرک است، فرمود مؤمنانی که از خشیت پروردگارشان ترسان هستند، مانند علما و به تک تک آیات الهی ایمان دارند و کسانی که مشرک نیستند، در کارهای خیر سبقت جسته‎اند، معلوم می‎شود این شرک‎های ما بدترین درد ما است و بهترین نعمت ما همان توحید است، بدترین درد ما همین است و دردِ جامعه هم همین است.
آیت‎الله جوادی آملی با تأکید بر اینکه شرک نمی‎گذارد جامعه متمدن شود، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت و امر به معروف و نهی از منکر قضایای جداگانه هستند، مسئله امر به معروف و نهی از منکر غیر از تعلیم و تربیت است، تبلیغ برای این است که اگر به او نرسیده بود برسانیم، تنبیه غافل این است که اگر او غفلتی دارد، متوجه‎اش کنیم، اما امر به معروف و نهی از منکر مالِ کسی است که عامدا و عالما دارد گناه می‎کند، امر به معروف و نهی از منکر دو رکن اصلی تمدن اسلامی هستند.
استاد درس خارج حوزه ابراز داشت: امام علی(ع) فرمود مالی که در دست شما است، امانت است، آن امانتی که نزد اولیا و انبیا است را از شما نخواسته‎اند، بلکه این اموالی را که در بانک گذاشته‎اید، این‎ها را اختلاس نکنید، این‎ها را حفظ کنید، این امانت است، فرمود حفظ مال مردم از آسمان و زمین سنگین‎تر است، اگر ما این بیان امام علی(ع) را اگر مراعات کنیم، دیگر این‎قدر اختلاس پشت‎سر هم نداشتیم، آبروی ملت را نبرید، آبروی مردم و جامعه را نبرید، اینقدر اختلاس نکنید، این مال بیت‎المال را به هر کسی دادیم در این 30 سال مشکل پیدا کرده است.
این مرجع تقلید با بیان اینکه منزه شدن بانک‎ها و اداره‎ها و دولت و دولت‎مردان جامعه را متمدن می‎کند، گفت: البته مقام شامخ امام علی(ع) و اولاد علی(ع) در خور ما نیست و از من و شما نخواسته‎اند، اگر مسئولان و دولت‎مردان ما این مال مردم را به مردم بازگردانند، ادای امانت کرده‎اند، این جامعه متمدن است، شما می‎بینید که هر روز یک اختلاسی دارد کشف می‎شود، این دیگر با اسلامی بودن نظام سازگار نیست، فرمود مؤمن نباید مشرک باشد، معلوم می‎شود که توحید چیز مهمی است.
وی بیان داشت: اگر ما بیراهه برویم، خداوند این باران‎ها را به دریاها می‎فرستد، گناهان ما هم باعث می‎شود که این آب‎ها به دریاها برود، فرمود خداوند برای هر گیاه تشنه‎ای قطره‎ای آب در نظر گرفته است، ما چرا باید به گونه‌ای زندگی کنیم که امام معصوم(ع) بفرماید حیوان از برخی انسان‎ها بهتر است و چرا ما باید این‎قدر برای باران ناله بکنیم، مگر خدا نفرمود که خداوند نزدیک است، ما به حقیقت نمی‎گوییم «الله»، شما این نشریات را می‎بینید که هر یک دیگری را ناسزا می‎گوید، این رسانه‎ها و سخنان را می‎بینید این با تمدن عظیم اسلامی که قرآن داعیه آن را دارد، هماهنگ نیست.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۲
غلامعلی محمودی