قلمستان اندیشه

موضوعات دینی، علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی

قلمستان اندیشه

موضوعات دینی، علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی

موضوعات، دینی، علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی طرح و توضیح داده می شود.

کشیش آمریکایی:
دکتر رندی شورت کشیش آمریکایی اظهار داشت: من در برنامه رادیویی تماس‌های زیادی داشتم که مردم آمریکا می‌گفتند بعد از دیدن توئیت‌هایی از کلام رهبر ایران درباره ارزش زندگی سیاهان، به ایران علاقه‌مند شدند آنها هیچ وقت نگفتند اوباما به زندگی سیاهان اهمیت می‌دهد اما گفتند آقای خامنه‌ای اهمیت می‌دهد.



به گزارش فارس، دکتر «رندی شورت» از فعالان اصلی حقوق بشر آمریکا و از منتقدان جدی سیاست‌های استعماری آمریکا در جهان نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به قشر جوان اروپا و آمریکای شمالی را نشان از هوش، خرد و محبت ایشان دانست و گفت: من هیچ رهبر سیاسی دیگری را در جهان سراغ ندارم که مستقیماً با جوانان صحبت کند. هیچ رهبر سیاسی را در جهان نمی‌شناسم که با صحبت مستقیم با جوانان سعی کند ارتباط واقعی با جوانان داشته باشد.
وی با بیان اینکه رهبر ایران با مهربانی بسیار خطاب به جوانان سخن گفته است، اظهار داشت، این نامه در نظر وی بسیار با ارزش است و تاکید کرد که اگر قشر جوان به این فکر کند که یک مقام سیاسی با این جایگاه وقت گذاشته و برایشان نامه نوشته، می‌بیند که خیلی با ارزش است.
این فعال صلح آمریکایی با اشاره به نامه رهبری خطاب به قشر جوان با بیان این که «هدف رهبر را از دعوت جوانان به فراگیری اسلام از منابع اصلی آن درک می‌کند» افزود:  دلیل این امر این است که در آمریکا و اروپا آن‌چه مردم از اسلام می‌دانند لزوماً تصویر مثبتی نیست.
وی به روش غرب در معرفی اسلام اشاره کرد و گفت: آن‌چه از اسلام به شیوه‌ای خیلی سطحی معرفی می‌شود آن است که اسلام دین اعراب بادیه نشین است و این باور همواره القا شده و مردم هرگز دنبال حقیقت آن نبودند اما اگر به قشر جوانان غربی راز تمدن اسلامی در ارتقای کشورها را بگوییم،‌ نسل جوان بهتر اسلام را خواهند پذیرفت. برای ارتقای تاثیر این نامه می‌توان کارهای بیشتری انجام داد. نسل جوان آمریکا در فقر هستند، بیکارند و جوانان بیکار تصور می‌کنند دلیل این که کار ندارند مسلمانان و مهاجران هستند.»
وی با ابراز خرسندی از این نامه خواستار نامه‌های بیشتری شد و افزود: این نامه‌ها خوب است به صورت سری و موضوعی باشد. باید نامه‌های مداوم و پشت سر هم برای ارتباط با جهان نوشته شود و از طریق این نامه‌ها باید منابع شیعه برای شناخت اسلام معرفی شود.








نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی